Tack! Allt du gör spelar roll.

Vi värdesätter ditt engagemang. Tillsammans kan vi få ordning på Sverige.

Bli medlem i den lokalförening som ligger närmast dig.

Vi arbetar för att göra din del av kommunen ännu bättre, att göra Kungsbacka kommun den bästa livsplatsen, samtidigt som vi jobbar för att Halland och Västsverige är där alla vill bo.
Samtidigt tänker vi på hela Sverige. Som du förstår behövs du som medlem!

Klicka på den ort som ligger närmast dig för att få mer information om föreningen där du bor

Bli medlem.

För varje ny medlem blir Moderaterna en större kraft och påverkansfaktor. Bli medlem och hjälp oss i kampen för en ny regering och en bättre politik för Sverige.

Det är dags nu

Ja, jag vill gå med i Moderaterna

• Gör en insats för att byta regering

• Bli en del av Ulfs lag

• Delta i våra kampanjer

• Stärk Moderaterna

Bli medlem

I Kungsbacka och i Halland har vi också flera nätverk du kan gå med i när du blivit medlem i Moderaterna

Följ oss på sociala medier, gilla och dela våra inlägg så hjälper du oss nå ut till fler

Cover for Moderaterna Kungsbacka
Moderaterna Kungsbacka

Välkommen till Moderaterna i Kungsbacka! Vi arbetar ständigt med att göra en bra kommun ännu bättre!

Stort Tack för att du röstade på Moderaterna i valet! Vi blev kommunens största parti med 30,8 procent av rösterna! ... See MoreSee Less
View on Facebook
Stort Tack för att du röstade på Moderaterna i valet! Här kan du se hur du och dina grannar röstade i varje kommundel och valdistrikt. ... See MoreSee Less
View on Facebook